Checkar av listan...

En massa saker att göra. Tiden springer iväg. Jag ville sitta i soffan. Äta popcorn. Kroatien - Sverige. Men måste hinna. Mycket ska som sagt göras. Ikväll har tiden lagts på stekning av köttbullar. Googlade på Världens godaste köttbullar och de blev faktiskt riktigt smarriga.



Namaste
Vardag | |
#1 - - Caroline:

Denna bild får mig oavkortat att tänka på när det var köttbullestekning i Annexet på Östra Grevie år 1998, till alla andra inneboendes förtret =). Om jag inte minns fel var du och jag på Citygross utanför HBG och storhandlade "kydd, var det inte så?



Ser sjukt smarrigt ut!

Stor kram!

#2 - - Jenny-Ann:

HAHAHA! Det har jag inget minne av. CityGross har jag dock ett vagt minne av.

#3 - - Caroline:

Det glömmer jag aldrig. För aldrig har jag gjort ett sånt lass köttbullar, verken före eller efter =)!



Kram!

Upp